Őszintén reméljük, hogy részesei lehetünk életetek ezen megismételhetetlen eseményének, és munkánkkal hozzájárulhatunk szervezési időszak és a NAGY NAP feledhetetlenné tételéhez. Az alábbi linkekre kattintva letölthetitek bemutatkozó ajánlataink. Bízunk abban, hogy hamarosan egy személyes találkozón is bemutathatjuk helyszíneinket, s vendégül láthatunk Titeket egy romantikus próbavacsorán.
Az alábbi ajánlatok a 2024-es évre érvényesek, kérünk, hogy görgess lejjebb, mert a gyakran ismételt kérdésekre adott válaszaink is érdekelhetnek:
BérletI Díj & vendéglátás információk gyorsösszesítés
helyszín megnevezés | esküvői fogadás és buli ajánlat | berendezés | bérleti díj | mini / rövid esküvőt fogad-e | mini esküvő ajánlat |
CELLAR garden | CG egyedi ajánlat | van | 365.000 – 485.000 Ft | igen, kedvezőbb | CG mini egyedi ajánlat |
Anna tanya – Rustic Garden | AT egyedi ajánlat | 745.000 Ft | részben | AT mini egyedi ajánlat | |
Etyeki Kúria | EK egyedi ajánlat | 690.000 Ft-tól | |||
Lexington LOFT |
PEARL EVENT kitelepült |
részben van | 619.000 – 699.000 Ft | igen, kedvezőbb | egyedi ajánlat |
OFF kultúrszövőgyár | bérelni kell | 630.000 Ft | igen, fix bérleti díj | ||
Kiscelli Múzeum | 1.350.000 Ft | ||||
Vajdahunyadvár – Kerengő | 1.000.000 Ft | ||||
Vajdahunyadvár – Reneszánsz Aula | 2.000.000 Ft | ||||
Vajdahunyadvár – Barokk üvegterem | 2.000.000 Ft |
További kiegészítő információk a helyszínekről összesítve az alábbi pdf-ben érhetőek el:
komplett helyszín katalógus - 2024Gyakran felmerülő kérdések
A helyszínek többsége a múzeumi jelleg miatt mindenképpen előre egyezetett időpontban, nyitvatartási időben látogatható.
Próbaétkezésre lehetőséget budafoki helyszínünkön, szintén előre egyezetett időpontban tudunk biztosítani, jellemzően keddtől szombatig.
Egyeztetni az alábbi elérhetőségeinken vagy e-mailben tudunk:
Orsi / +36-30-457-3003
Melinda / +36-20-264-1173
A helyszínek tekintetében érdemes egy rokont megkérni a látogatás megejtésére és rengeteg fotó és videó anyagok nézni korábbi rendezvényekről, esküvőkről. Fontos itt azonban megjegyeznem, hogy rendkívül fontos az első benyomás, ami nem biztos, hogy egy külső szem ugyan úgy értékel, mint Ti magatok.
A kóstoló kapcsán mindenképpen szükséges a személyes jelenlétetek, de ez időben jóval rugalmasabban megoldható, mint a helyszín kiválasztása.
Velünk a kapcsolatot e-mailben, telefonon vagy online meetingekkel tudjátok tartani. Minden rendezvényünknek külön rendezvényszervezője van, így kaptok egy dedikált kapcsolattartót, aki maximális mellettetek áll a szervezési időszak minden lépésénél és a nagy napon is.
Igen, lehet. Ehhez nem kötünk meghatározott időtartamot. Addig él az opciós foglalás, amíg ugyan arra az időpontra nem érkezik komoly érdeklődés. Ekkor telefonálunk, s van kb fél napotok eldönteni, hogy szeretnétek-e szerződni vagy sem.
Nem. Szolgáltatásunk Magyarország területén tudjuk nyújtani. Vidéki cím esetén szállítási díjjal kalkulálunk.
Először is szükséges egy megrendelő e-mail. Ezt követően készül a szerződés.
- A megrendelt szolgáltatások összegének 30%-a a foglaló.
- A rendezvény előtt 8 nappal a pontos létszám megadásakor a további 70%-ig fizetendő.
A számlát készpénzben, bankkártyával, Barion egyenleggel, SimplePay online fizetéssel vagy banki átutalással tudjátok rendezni.
SZÉP kártyát (OTP vendéglátás zseb) elfogadunk.
Ma már sajnos minden rendezvény kapcsán kisebb nagyobb arányban felmerül a kérés, hogy miként tudnak étkezni a speciális étrendet követők. Szakácsaink ugyan nem diabetikus Chefek, de természetesen megfelelő színvonalon, a főmenühöz illeszkedően elkészítik a spaciális menüsoroket is.
Abszolút, a kiinduló katalógusunk egyfajta első tájékoztatásként szolgál. Amennyiben a benne leírtak alapvetően szimpatikusak, úgy szeretettel várunk Titeket egy személyes egyeztetésre, ahol átbeszélhetjük az elképzeléseitek a nagy nap vendéglátása kapcsán. Jellemzően ez a próbavacsorával egybekötve történik, de természetesen külön alkalomként is megvalósulhat.
Cégünk teljes eszközparkja és báziskonyhájának berendezése maximálisan a szerint került kialakításra, hogy az adott menüsor előkészítését követően hűtőautóinkkal a választott helyszínre tudjuk szállítani minőségi romlás nélkül.
A választott helyszínen szolgáltatástól függően általában 30-40 nm térre van szükségünk, ahol a saját mobil eszközparkukkal berendezhetjük azt a „konyhát”, ami a kiválasztott menüsor befejezéséhez szükseges. Ezzel a szakértelemmel és rutinnal, olyan minőségű és frissességű ételsor tudunk biztosítani, mintha egy étteremben ülnétek és az abban a pillanatban befejezett fogásokat szolgálnák fel Nektek.
Az ár nem tartalmaz klasszikus értelemben vett dekorációt. Az árban minden olyan eszköz biztosított, ami szükséges ahhoz, hogy az ünnepi vacsorát a megfelelő színvonalon el lehessen fogyasztani, tehát az ár tartalmazza:
- az asztalokhoz szükséges fehér terítőket,
- a fehér textílhatású szalvétákat,
- az ételek és italok tálalásához és felszolgálásához szükséges eszközöket (porcelánok, evőeszközök és poharak).